Najveći sajam za prodaju rabljenih
vozila u Europi!
saznajte više o nama...
Naslovna Kontakt Korisnička podrška Prijava Predaj oglas besplatno
Registracija novih korisnika

Prihvaćam uvjete

Želim primati obavijesti

O nama

O nama

Kontinuitet sajmovanja na tlu današnjeg Zagreba datira od početka 13. stoljeća, a s prvim pisanim spomenom imena našega grada u "Zlatnoj buli" kralj Bela IV proglašava Zagreb slobodnim kraljevskim sajamskim gradom (1242.). Potom sajmovanje s Kaptola i Gradeca seli na Harmicu (današnji Trg bana Jelačića), pa s Harmice na mjesto današnjeg Trga žrtava fašizma, a širenjem grada na današnju Heinzelovu ulicu. Zbog uređenja Heinzelove ulice, 60.-ih godina sajam seli u selo Hrelić gdje se duže zadržao sadržaj sajma stoke, a trgovanje robom s dijela Hrelića, današnje Sarajevske ulice i naselja Utrine, preseljava, početkom 1979. na već formirani sajam automobila na sadašnju lokaciju, u Jakuševcu.


Višegodišnjim radovima uklonjeno je preko 100.000 m3 jalovine, ugrađeno je 130.000 m3 nasipnog materijala, izgrađen je sistem odvodnje u skladu s uvjetima uređenja prostora promjera od 60 cm do 160 cm, u dužini preko 3 km, vodovoda promjera 15 cm, hidrantske mreže i sanitarne vode također u dužini preko 3 km, izgrađena je električna i telefonska mreža te radovima mehanizacije osmišljen današnji oblik i sadržaj sajma. Konačno 2007. godine, uvrštena je u GUP izrada prostornog plana o uređenju pojedinih lokacija, pa je, među ostalim, uvršten "UPU sajam automobila" na sadašnjoj lokaciji Jakuševac. U mjesecu rujnu iste godine, dan je prioritet izrade tom UPU-u.


U svom višestoljetnom postojanju sajmovanje je u Zagrebu, kao i gotovo u svim europskim metropolama i većim mjestima izgubilo nekadašnju važnost dominantne razmjene i sačuvano je i njeguje se kao tradicija i jeka u dušama suvremenih naroda okupiranih najezdom robnih centara kao simbolom globalizacijskih procesa razaranja društvenih komunikacija i stvaranja otuđenosti. Od nekadašnjeg naglaska na trgovanju na današnjim sajmovima sve se više ispoljava sociološka potreba za okupljanjem ljudi sličnih interesa, navika i potreba gdje se još uvijek trguje nesvakidašnjim artiklima, druži se, jede i pije na nekonvencionalan način, susreće poznate iz starih vremena i u stvari se odmara od svakodnevnog tempa.


Tako i sajam u Jakuševcu posjeti nedjeljom između 30.000 i 50.000 posjetitelja te je time postao najposjećenija priredba u Hrvatskoj.
Sajam posluje sve srijede i nedjelje osim na Uskrs i Božić.

auto oglasnik
motor
bicikli
auto dijelovi